اخوة التراب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا بكم في عالمنا ... حيث الحقيقة ... اجمل من الخيال

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» تعرف أكثر على 140 أمر Run مع شرح وظيفة كل أمر منهم
مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Emptyالخميس 19 نوفمبر 2009 - 17:39 من طرف ismaelbader

» هل من مرحب
مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Emptyالإثنين 2 نوفمبر 2009 - 10:23 من طرف اليمامة

» أيا امة الإسلام إلى متى ؟
مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Emptyالإثنين 2 نوفمبر 2009 - 10:06 من طرف اليمامة

» الزواج عن بعد .. !!!!!!!!!
مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Emptyالخميس 29 أكتوبر 2009 - 10:56 من طرف اليمامة

» °•√♥ رناااااات رمضان وصللللت ♥√•°¨
مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Emptyالإثنين 31 أغسطس 2009 - 0:47 من طرف هاله القماطي

» حملة جربها " لذة الطاعة "
مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Emptyالجمعة 14 أغسطس 2009 - 18:10 من طرف ملاك

» الـميـــــــــــزان
مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Emptyالأحد 9 أغسطس 2009 - 22:29 من طرف هاله القماطي

» ~|!| لمحة بسيطه عن شهر شعبان |!|~
مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Emptyالسبت 8 أغسطس 2009 - 17:45 من طرف just_me_life

» قبل المشاركه اطلع علي قوانين القسم هنا >>>>>>>
مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Emptyالخميس 6 أغسطس 2009 - 16:52 من طرف هاله القماطي

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
القسم العام
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ملاك
نائب المدير العام
نائب المدير العام
ملاك

مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Empty
مُساهمةموضوع: مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!!   مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Emptyالسبت 30 مايو 2009 - 16:16

كلنا بنتعرض لمواقف محرجة......كدة ولا لأ مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_1_21

ومش بنحب نفتكرها ...بس هي عمرها ما بتتنسي

في علم النفس بيقولو ان الحاجات اللي زي كدة مصيرها النسيان

بس أنا شايفة ان الحاجات دي عمرنا ما بننساها......ولا انتو ايه رأيكو؟

أنا عايزة كل واحد أو واحدة ......"علشان ما يبقاش في تفرقة عنصرية" مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_3_11

يقرأ أو تقرأ الموضوع ده يكتبلنا عن موقف محرج حصل له وما فيهاش حاجة يعني مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_1_33

هستنى ان كل واحد يكتب موقف محرج حصل له

أبدأ بنفسي:

احم احم نبدا من ايام الطفوله وما ادراك ما ايام الطفوله هههههههه طفوله مهببة مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_7_11

وانا قله كدا وطولي ما اتعداش الشبر ونص , ومش عارفة هيا البانيوهات كانت طالعة موضة ولا اية بالظبط مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_1_13

وفي يوم ماما خرجت مع تيتا وانا اساسا كنت عند تيتا في بيتها كنت مقيمة عندها اربعة وعشرين ساعة ( طفله غتيتة عارفة والله ) مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_6_3

وماكنش معايا حد وهما افتكروني كبيرة وعاقله ومايعرفوش اللي فيها مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_1_49

وهوب خرجوا من هنا وانا عملت اتصالاتي وجمعت العيال مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_13_4 اللي اعرفهم واللي ما اعرفهمش وعملت فيها شجيع السيما مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_6_10

انتو عارفين زمان كان نزول الشارع سهل وانك تكون علاقات مع الشبر والنص اللي ادك غاية في السهوله مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_9_2

المهم اتجمعوا العيال وملينا البانيوا ونزلنا بهدومنا كانو بحر والشامبو
خلص والصابوزن راح والاهم من كدا سبت المية مفتوحة وخرجت على الشقة ماما
جات هيا وتيتة وشافوا المنظر ,تيتة كان هيجلها شلل وماما كان هيجلها حول
من وهل المنظر مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_6_5

طبعا يومها ما يتنسيش لاني اخدت علقة محترمة, احم احم انا قلت علقة ما تخدوش ببالكم مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_1_10

ويا مكتر المواقف اللي زي دي يااااه ايام ما تتنسيش

وراجعة ليكم بمواقف مافيش زيها

مستنية بئة مواقفكم مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_3_11

بس ها لازم تكون دمااااااااااااار مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! 36_9_2
هاله القماطي
مشرفة قسم الاسرة
هاله القماطي

مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!!   مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!! Emptyالأحد 2 أغسطس 2009 - 23:54

توا ليش هالاحراج ست ملااااااااااك

لازم فضايح وعلى عينك ياناجر هههههههههههههههههههههههههههه

اني مواقف متخلصش لأني كنت بنت اكثير شقية ومتعبة اهلي معاي

ومنحكيلكش على العلقات اللي حصلتها في جرة مقالبي ههههههههههههههه

اسكتي وخلاص اششششششششششششش

تقبلي تحياتي

مواقف محرجة اوووووي ....... يالا نشوف عملتوا اية ؟؟!!
صفحة 1 من اصل 1